דיאטת ניקוי רעלים DETOX כל מה שאתם צריכים לדעת

דיאטת ניקוי רעלים DETOX כל מה שאתם צריכים לדעת

בעבר הרחוק אנשים היו אוכלים את האוכל שהם היו מגדלים בעיקר בעבודה בשדה, האוכל היה טרי, ללא כימיקלים. עם הזמן הטכנולוגיות התקדמו, נוספו למזון שלנו כימיקלים אשר מטרתם לשמר את האוכל לאורך זמן, נוצרו מאכלים שאופן הכנתם נעשיית באופן מהיר וגם בהם יש כימיקלים. הכימיקלים לאורך זמן מזיקים לגופנו, הם מצטברים בתוכו ולעיתים יוצאים מהגוף בצורות של אלרגיות, פטריות ומחלות אוטואימוניות שונות. על מנת להתמודד עם הרעלים, בשנים האחרונות התפרסמה שיטה שנקראת דיאטת ניקוי רעלים DETOX. במאמר זה אנו נסביר איך פועלת דיאטה זו, איך כדאי לעשות אותה נכון ומה היתרונות שלה.

מהי דיאטת ניקוי רעלים?

כאשר מדברים על דיאטת ניקוי רעלים, לרוב מדברים דיאטת מיצים אשר מבוססת בעיקר על מיצי ירקות ופירות. לדיאטה מספר שלבים שלאחר שעוברים את שלב המיצים, ניתן להכניס בהדרגה אורז ומאכלים אשר מותרים בדיאטה זו. לדיאטה יש גם גירסאות פחות קיצוניות הכוללות שייקים וטווח רחב יותר של מאכלים, אך המקור של הדיאטה הוא צום מיצים. ההתחלה של דיאטה זו היא קשה מאוד, במיוחד לאלו שמכורים לקפה או כל סוג אחר של קפאין אשר יורד לחלוטין בבת אחת. לרוב אנשים אלו יחוו כמה ימים כאבי ראש וחולשה בגלל התנקות הגוף מההתמכרות.

מהי הדרך הטובה ביותר לעשות דיאטה מסוג זה?

כדי לעשות דיאטת ניקוי רעלים אשר נעשיית באמצעות צום מיצים באופן המסורתי שלה, מומלץ מאוד לעשות זאת באופן מבוקר עם איש מקצוע שמבין בנושא ועשה זאת עם מספר מטופלים בעבר. כמו שאמרנו, דיאטת מיצים עלולה להיות קשה מאוד בהתחלה, הגוף חלש בגלל השינוי המהיר של הפחתת המזונות השונים שהיינו אוכלים ובטווח הארוך ניתן להגיע למצבי תת תזונה, שלשולים ושתן רב שיוצא מגופנו. לכן חשוב לעשות את הדיאטה הזו עם גורם מוסמך, בצורה מבוקרת ועם תוכנית שיש לה שלב התחלה ושלב סיום ידועים מראש.

מהם היתרונות של דיאטת ניקוי רעלים?

כאשר עושים דיאטת ניקוי רעלים נכונה ומבוקרת, הכימיקלים והדברים הלא טובים שבגופנו מתחילים להתנקות. הגוף מתחיל להתאזן במשקל, מזהה את כל אותם המאכלים שלא עושים לנו טוב לגוף עד כדי כך שאם נוכל אותם, מיד נרגיש בהבדל. כמו כן, מערכת העיכול שלנו תתפקד טוב יותר ואנשים אשר סבלו בעבר מעצירויות או תסמונת המעי הרגיז ירגישו הקלה משמעותית. מעבר לכך, אם היו לכם אלרגיות, פטריות או אקזמות למניהן, אתם תתחילו להרגיש הקלה משמעותית ועד מצב שהן יעלמו לגמרי. יש המון יתרונות לדיאטה זו אם עושים אותה נכון ועם גורם מוסמך.

לסיכום, דיאטת ניקוי רעלים DETOX היא דיאטה שמטרתה לנקות רעלים וכימיקלים מגופנו, אם תעשו אותה עם תכנית ועם אדם שמבין בה, תוכלו לקבל הרבה מן היתרונות שלה.

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות האתר

צוות האתר