למי כדאי לפנות במצבים בהם נפצעתם בעבודה?

למי כדאי לפנות במצבים בהם נפצעתם בעבודה?

תאונות עבודה מתרחשות בכל סוגי העבודות. זה יכול להתרחש במשרד בעקבות מעידה במדרגות או פציעה מכיסא שנפל על הרגל, וזה יכול להתרחש במהלך עבודה פיזית, עבודה בגובה ועוד. אדם שנפצע או נפגע במהלך עבודה יכול לתבוע פיצויים ממעבידו, מביטוח לאומי ומכספי ביטוח התאונות. לעיתים מדובר בתהליך בירוקרטי שפחות נעים לעשות, במיוחד אם אתם עוד פצועים. על מנת למנוע פגיעות ופציעות במקום העבודה, על המעסיק לדאוג כי מקום העבודה יהיה ראוי ובטיחותי על פי תקני הבטיחות שנקבעו במדינה. למרות השמירה על התקנים, עדיין קיימים מקרים של תאונות עבודה. במאמר זה נבין איך עורך דין יוכל לעזור לכם בחלקים הבירוקרטיים של תביעת כספי פיצויים מהמעסיק, ביטוח לאומי וביטוחי תאונות אישיות.

בתאונות עבודה כדאי להיעזר בעורך דין לתאונות עבודה

אדם שנפצע במהלך עבודתו, בהרבה מן המקרים מושבת עד שיחלים ולא עובד. בזמן זה הוא מקבל חלק מסכום עבודתו מביטוח לאומי, אך לאורך זמן, סכום זה עלול להיות קטן אל מול הסכום שהיה מקבל אילו עבד באופן מלא. בזמן ההחלמה קיים קושי להתעסק בכל הפרטים הבירוקרטיים המאפשרים לאדם שנפצע לקבל סכומי כסף שיכולים מאוד לעזור לו בתקופה זו, לכן הדבר הנכון לעשות הוא לחפש עורך דין תאונות עבודה, אשר מומחה בכל הנושא ויוכל לעזור לכם לקבל את הכספים שמגיעים לכם בזמן סביר. עורך דין לתאונות עבודה מכיר היטב את הגורמים הרלוונטיים כמו ביטוח לאומי וסוכנויות הביטוח. כמו כן, הוא יכול בקלות לבצע תביעה מול המעסיק, במידה וקיים קושי מולו. עורכי דין לתאונות עבודה מכירים את סוגי התאונות השונות ויודעים היטב איזה פיצוי כספי מגיע לאדם שנפגע.

ביטוח חבות מעבידים

אחד הדברים שחשוב שתדעו כעובדים, כי למעסיקים שלכם ברוב המקרים יהיה כיסוי ביטוחי לתביעות של עובדים בעת תאונת עבודה.כדי שעובד יוכל לקבל את כספי ביטוח חבות מעבידים, עליו להוכיח כי המעסיק לא עמד בתקני הבטיחות הראויים. זה תהליך לא תמיד פשוט, במיוחד אם אנו מעוניינים לחזור לעבוד במקום העבודה לאחר הפציעה. עבור מקרה זה חשוב להיוועץ בעורך דין שמבין בתחום הנזיקין.

מהם דיני העבודה במצבים של פציעה וחופשת מחלה?

מעבר לפיצויים שאדם יכול לתבוע עבור פציעתו במהלך העבודה, חשוב לדעת היטב את דיני העבודה במהלך חופשת המחלה. למעשה לכל אדם עובד מגיעים שמונה עשר ימי מחלה מתוקף החוק. מעבר לשמונה עשר ימים אלו תצטרכו כבר לתבוע את ביטוח לאומי ואת המעסיק. לשון החוק מגדירה במדויק מתי ניתן לתבוע ולקבל כספי פיצויים על מצבי מחלה, אך יש להוכיח זאת בצורה מדויקת. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא בעזרת יעוץ של עורך דין לדיני עבודה שמכיר היטב את החוקים ולשון החוק. עורך דין לדיני עבודה ידע לעזור לכם בצורה הטובה ביותר בעניין זה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות האתר

צוות האתר