המדריך לחיטוב החלק המידלדל ביד

המדריך לחיטוב החלק המידלדל ביד

חלקים מסוימים בגופנו עם השנים צוברים שומן ועם הדיאטות והירידה הופכים לאזורים מדלדלים. אצל כל אחד אלו אזורים אחרים בגוף. רבים מאיתנו לא אוהבים את המראה המידלדל בגוף ואנו מעוניינים לשפר את המראה. יש מספר דרכים בהם ניתן לחטב את החלק המידלדל בידיים. במאמר זה אנו נציג מספר דרכים, חלקן עוסקות בחיטוב ספורטיבי וחלקן באמצעות אפשרויות נוספות.

אימון לחיזוק השרירים באיזור המידלדל של הידיים

לחזק את אזור הידיים אפשר  לעשות בעזרת אימון נכון אשר ממצק את האזור ומוריד את כמות השומן באזור. המטרה באימון היא להוריד את השומן ולחזק את אזור השריר, כך למעשה השריר יתחזק ויגדל ויעצב את האזור. בפסקאות הבאות תוכלו לקרוא על מספר אימונים שניתן לעשות על מנת לחטב את אזור זה.

  1. כפיפת מרפקים וסקווטים

האימון הזה הוא אימון מיוחד אשר עובד על חיזוק של מספר איזורים בגוף ולא רק אזור הזרועות. לצורך אימון זה תזדקקו למשקולות של קילו או שני קילו. כחלק מהאימון תשלבו כפיפות סקווט וכפיפות מרפקים. האימון הוא אימון משולב שעובד על כל הצדדים של הזרועות. את הסקווט וכפיפות המרפקים ניתן לעשות בכפיפה ישרה וגם בכפיפה אחורית. כך למעשה עובדים על כל הצדדים של היד. את האימון מומלץ לעשות לפחות כשתי חזרות בכל צורה.

  1. עבודה על צדדי הידיים

האימון על צדדי הידיים הוא פשוט. גם כאן תזדקקו למשקולות של קילו או שניים כל אחת. למי שאין משקולות בבית, יוכל לעשות זאת עם קופסאות שימורים. מה שעושים באימון זה הוא הנפה של הידיים לצדדים וחזרה. מומלץ לעשות את התרגיל הזה בחזרות של 12 פעמים לפחות.

  1. עבודה על חגורת הכתפיים

חגורת הכתפיים חשובה מאוד ליציבה של הגוף וגם למיצוב כל שריר היד. אימון על אזור זה פועל גם בעזרת משקולות כאשר תזוזת הידיים היא לכיוון למעלה וקדימה. זה אימון חשוב מאוד, גם אם לא עובד ישירות על האזור המידלדל.

ניתוח מתיחת זרועות

ניתוח מתיחת זרועות הוא למעשה דרך כירוגית מהירה להיפטר מעודפי העור והשומן באזור המידלדל בזרועות הידיים. בניתוח זה שואבים את השומן שהצטבר ומסירים על ידי מתיחה וחיתוך את העור העודף. אך לפני שניגשים לניתוח זה, מומלץ לנסות את האימונים תחילה, כיוון והניתוח משאיר צלקת. אז אם יש לכם אפשרות להימנע מכך, זו האפשרות העדיפה.

לסיכום, אם אזור הידיים הוא האזור החלש אצלכם ואתם לא אוהבים את המראה שלו, כיום יש בהחלט מה לעשות. אימונים מהסגנון שהצענו כאן הם בהחלט אימונים שיכולים לעזור לכם לאורך זמן לצמצם את האזורים המדולדלים בידיים. אם תתמידו בתרגילים אלו שלוש עד ארבע פעמים בשבוע, תצליחו לסגל לעצמכם חיטוב של שרירי היד ומיצוק האזור.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
צוות האתר

צוות האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *